Monday, 3 April 2017

Pengedar Shaklee & Cod Shaklee Di BANDAR TASIK SELATAN

Leave a Comment
Salam sayang semua pembaca setia, berita gembira untuk anda yang tinggal di kawasan Bandar Tasik Selatan dan merupakan pengguna tegar Shaklee dan inginkan vitamin Shaklee secara COD (Cash On Delivery). Anda kini boleh dapatkan vitamin Shaklee secara COD dari saya Eliana Latif, Pengedar Sah Shaklee Bandar Tasik Selatan.


Pengedar Sah Shaklee Bandar Tasik Selatan

Saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Saraak. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (M) dan RM20 (EM) sahaja. 

Anda harus dapatkan Shaklee dari saya kerana:

  • Saya telah menggunakan Shaklee sejak tahun 2013 dan pengguna tegar sehingga kini. 
  • Saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Bandar Tasik Selatan. 
  • Konsultansi akan diberikan kepada pelanggan setia saya. 
  • Terbuka kepada semua customer untuk jadi ahli (jimat berganda) untuk kegunaan sendiri atau yang ingin menjadikan Shaklee sebagai side income. 
Pengedar Shaklee dan Cod Shaklee di BANDAR TASIK SELATAN

Sekiranya anda berminat untuk membuat pembelian ataupun daftar ahli Shaklee, hubungi Eliana Latif di 019 259 5246 untuk mendapatkan vitamin terbaik Shaklee secara cod di Bandar Tasik Selatan ataupun secara pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan khas untuk customer tersayang sahaja. 

Pengedar Shaklee dan Cod Shaklee di BANDAR TASIK SELATAN



ELIANA LATIF 
Whatsapp/Sms: 019 259 5246 
Facebook (Page): Suka MYbisnes  
Blog: elianalatif.blogspot.my 

#PengedarShakleeBandarTasikSelatan
#PengedarShakleeTBS


PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment