Thursday, 9 February 2017

Pengedar Shaklee & Cod Shaklee Di SUBANG JAYA/USJ

Leave a Comment
Salam sayang semua, berita baik untuk anda yang tinggal di Lembah Klang khususnya sekitar Subang Jaya dan USJ! Anda boleh mendapatkan produk Shaklee secara cod dari saya, Syafiqah Sham di sekitar KTM Subang Jaya dan USJ.



Saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Kadar penghantaraan pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja.

Anda HARUS dapatkan Shaklee dari saya kerana: 

  • Saya telah menggunakan Shaklee sejak 2014 dan pengguna tegar sehingga kini. 
  • Saya dan seisi keluarga merupakan pengamal tegar vitamin Shaklee. 
  • Pengedar sah Shaklee di kawasan Subang Jaya dan USJ. 
  • Konsultansi berterusan akan diberikan kepada pelanggan setia saya.
  • Melatih ahli Shaklee baru yang ingin menjadikan Shaklee sebagai side income. 

Sekiranya anda berminat untuk membuat pembelian ataupun daftar ahli Shaklee, hubungi saya 011 1156 4250 untuk mendapatkan vitamin terbaik Shaklee secara cod di Subang Jaya dan USJ ataupun pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja. 



SYAFIQAH SHAM 
Whatsapp/Sms: 011 1156 4250 

#PengedarShakleeSubangJaya
#PengedarShakleeUSJ 

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment