Wednesday, 23 November 2016

Pengedar Shaklee & COD Shaklee Di PUCHONG/SHAH ALAM

1 comment
Salam sayang semua, berita baik untuk anda yang tinggal di Lembah Klang khususnya sekitar Puchong dan Shah Alam. Anda kini boleh mendapatkan produk Shaklee secara cod dari saya, Puan Najwa Husni di sekitar Puchong dan Shah Alam (Sime UEP Industrial Park). 

pengedar sah shaklee puchong, shah alam, sime uep industrial park, pengedar shaklee

Saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja. 

Anda HARUS dapatkan Shaklee dari saya kerana: 
  • Saya telah menggunakan Shaklee sejak 2013 dan penguna tegar sehingga kini. 
  • Saya mula mengamal vitamin Shaklee bermula dari saya masih bujang, berkahwin dan kini ada punyai seorang cahaya mata. 
  • Saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Puchong dan Sime UEP Industrial Park, Shah Alam 
  • Konsultansi berterusan akan diberikan kepada pelanggan setia saya. 
  • Melatih ahli Shaklee baru yang ingin menjadikan Shaklee sebagai side income.  
  • Saya juga telah aktif dengan blogging sejak 2009: http://najwahusni.blogspot.my/ 
pengedar sah shaklee puchong, shah alam, sime uep industrial park, pengedar shaklee
Pengedar Shaklee Puchong/Sime UEP Industrial Park, Shah Alam 
HP: 011 3301 4270

Sekiranya anda berminat untuk membuat pembelian ataupun daftar ahli Shaklee, hubungi saya 011 3301 4270 untuk mendapatkan vitamin terbaik Shaklee secara di Puchong dan Sim UEP Industrial Park, Shah Alam ataupun secara pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja


Pengedar Sah Shaklee Taman Equine / Serdang / Seri Kembangan / Putrajaya

NAJWA HUSNI 
Whatsapp/Sms: 011 3301 4270 
Blog: najwahusni.blogspot.my


PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

1 comment: