Sunday, 27 September 2015

Pengedar Shaklee & COD Shaklee Di PORT KLANG/KLANG

Leave a Comment
Salam sayang kepada semua pembaca blog Loving Care yang dikasihi, berita baik untuk anda yang tinggal di Lembah Klang khususnya di Klang, Selangor! Kini anda boleh dapatkan vitamin Shaklee kesayangan ramai secara COD dari saya, Pengedar Sah Shaklee Port Klang/Klang/Shah Alam yang kini telah berhijrah ke sini.

pengedar sah shaklee port klang, klang, shah alam, pengedar shaklee

Bagi anda yang menetap luar kawasan Klang, jangan risau kerana saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja.

Pengedar sah shaklee dan cod shaklee port klang, klang, shah alam

Kenapa anda HARUS dapatkan Shaklee dari saya? 

  • Saya telah menggunakan Shaklee sejak tahun 2012 dan pengguna tegar sehingga kini. 
  • Saya merupakan pengedar Shaklee di kawasan sekitar Klang dan anda boleh dapatkan barangan Shaklee secara COD di Klang, Selangor dengan mudah.  
  • Waktu penghantaraan (COD) adalah fleksibel mengikut keperluan dan kelapangan masa customer tersayang di kawasan Port Klang/Klang/Shah Alam secara khususnya di Jalan Kastam/Kg. Raja Uda/Bukit Tinggi/Harbour Place/Shah Alam (Seksyen 7)
  • Anda akan mendapat layanan istimewa dan konsultansi secara berterusan daripada saya. 
  • Saya telah menjalankan bisnes online sebagai Pengedar Sah Shaklee dari tahun 2013 sehingga kini. 
Bersama pengasas Synergy Family, puan Dilla Jalil (kanan sekali)
serta rakan-rakan pengedar shaklee lain

Saya juga amat mengalu-alukan kepada yang berminat untuk menambah pendapatan dengan berbisnes Shaklee melalui online/offline. Di samping kita sebagai pengguna dan rasakan keberkesanan produk Shaklee sendiri, kita juga boleh kongsikan kebaikan Shaklee kepada orang ramai untuk bantu membawa kepada kehidupan yang lebih sihat.


"Manusia menghabiskan masa dari umur 20 hingga 40 untuk kekayaan dan abaikan kesihatan. Pada umur 40 pula habiskan kekayaan untuk kesihatan" - Prof Dr. Muhaya 


------------------------


Sekiranya anda berminat untuk membuat pembelian ataupun join keluarga Shaklee kami, anda boleh hubungi saya 012-400 8447 untuk mendapatkan vitamin terbaik Shaklee secara COD di Port Klang / Klang / Shah Alam ataupun secara pos di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak serta maklumat lanjut tentang Shaklee. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja.


Pengedar Sah Shaklee Port Klang, Klang, Shah Alam

MELISSA JALIL  ID: 869130 
WhatsApp/Sms: 012 400 8447 
Email: lovingcare.eshop@gmail.com
COD: Port Klang / Klang / Bukit Tinggi / Shah Alam (Sec 7&16) 
Facebook: Loving Care  Instagram: @_lovingcare
PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment