Wednesday, 29 October 2014

MINI GREEN Terrariums - Dari Minat Kini Telah Menjadi Serius!

Leave a Comment
TERRARIUMS. 

Pada awal bulan Oktober yang lalu, tiba-tiba datang idea untuk buat terrarium sendiri dan berangan-angan nak buka studio terrarium di Ipoh supaya orang ramai boleh beli ready made terrarium dan buat sendiri terrarium ikut kreativti masing-masing. Bestnya kalau budak tadika ataupun sekolah rendah datang studio sambil buat terrarium sendiri. RCA tahun depan!

Disebabkan minat dengan terrarium semakin membuak-buak, maka saya keluarkan sedikit bajet dan beli bahan-bahan untuk buat terrarium. First try selalunya memang tak menjadi hihi Kalau nak buat terrarium ni perlukan masa, waktu yang sesuai, persekitaran yang mendamaikan dan kesabaran yang tinggi.

Ingat lagi tak entry saya mengenai betapa saya sangat sukakan terrarium? Kalau belum baca lagi, boleh BACA DI SINI.

100% handmade termasuk label MINI GREEN. Tulis sendiri dan gunting sendiri :)
Antara succulent terrariums yang terawal 
Qaireen pun tolong ibu cha dia buat MINI GREEN terrarium. Reycle bekas Performance Drink + Cinch Shake Mix.
Reduce, reuse, recycle! (abaikan lutut koyak itu hihi)
Succulent terrarium dalam mason jar
Succulent dalam jar dan gelas
A glass of succulents 

Tak sangka ramai juga permintaan, alhamdulillah. Kepada sesiapa yang berminat dan tinggal berdekatan di Ipoh, MINI GREEN terrariums adalah handmade dan saya juga menerima custom orders. Whatsapp at +6012-4008447 for details.

Follow MINI GREEN di Instagram: http://instagram.com/minigreent





Sejak saya kenali Shaklee, saya amat sukakan benda dan produk yang environment-friendly dan eco-friendly seperti Shaklee. So dengan adanya MINI GREEN terrariums, saya akan recycle bahan-bahan yang masih boleh digunakan. I LOVE GREEN.

Shaklee: Always Safe, Always Work, Always GREEN. 

Anda Mungkin Berminat: Anda Pasti Tertarik Dengan Terrarium Yang Cantik Ini


------------------------

Ingin beli Shaklee dengan menggunakan Debit Card/Credit Card
Pengedar Sah Shaklee Port Klang, Klang, Shah Alam

MELISSA JALIL ♥ 
No HP: 012 400 8447 
Email: lovingcare.eshop@gmail.com
COD: Ipoh / Port Klang / Klang / Sg. Udang / Bukit Tinggi 
Facebook: Loving Care  Instagram: @_lovingcare

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment