Wednesday, 1 October 2014

Mee Kari Kah Yah Ipoh #30dayphotoLC

Leave a Comment
Anda dah start 30 Day Photo Challenge by Loving Care? Saya selaku penganjur 30 Day Photo Challenge ini, dah start pada pagi tadi.

Day 1: Food 

Saya suka breakfast di Kedai Kak Yah, Jelapang. Orang Ipoh mesti tahu tempat ni kan? Mee Kari Kak Yah sangat popular di kalangan orang Ipoh, pagi mesti penuh! Setahu saya pemilik kedai ini cina mualaf so makanan kat sini dan cara masakannya memang ada sedikit seperti chinese cuisine, itu yang membuatkan ramai orang datang breakfast kat sini.

Antara menu menarik yang ada di Mee Kari Kak Yah di Ipoh ni ialah mee/bihun/kuetiaw udang, kari, sup, chee cheong fun (rice noodle roll), mee/bihun/kuetiaw goreng, roti bakar, kuih muih dan sebagainya.

Hari ini saya order bihun goreng dan teh o panas. Setiap kali makan kat sini, tak kiralah order kari ke, sup ke, goreng ke, saya mesti minta cili mee udang. Marvelous!


Day 1: Food


Jom sertai 30 Day Photo Challenge by Loving Care dengan mengambil gambar di instagram anda dan hashtag #30dayphotoLC #30dayphotochallenge 

Saya akan share beberapa photo challenge milik saya di blog ini nanti. Jom Join!


------------------------

Ingin beli Shaklee dengan menggunakan Debit Card/Credit Card
Pengedar Sah Shaklee Port Klang, Klang, Shah Alam

MELISSA JALIL ♥ 
No HP: 012 400 8447 
Email: lovingcare.eshop@gmail.com
COD: Ipoh / Port Klang / Klang / Sg. Udang / Bukit Tinggi 
Facebook: Loving Care  Instagram: @_lovingcare

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment