Sunday, 12 October 2014

#7 Pengedar Shaklee & COD Shaklee Di Ipoh, Perak

Leave a Comment
Jika anda menetap ataupun berada di Ipoh, Perak dan ingin mendapatkan vitamin Shaklee secara Cash On Delivery (COD) dengan segera dan tidak tahu caranya, anda boleh hubungi saya Melissa Jalil kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Ipoh, Perak di kawasan Medan Gopeng/Bandar Seri Botani/Simpang Pulai secara khususnya.

Bagi anda yang menetap luar daripada Ipoh Perak, saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja.

Pengedar Sah Shaklee Ipoh |  MELISSA (012-4008447)


Kenapa Perlu Dapatkan Shaklee dari SAYA? 
  • Saya telah menggunakan Shaklee setahun yang lalu dan pengguna tegar sehingga kini. 
  • Saya merupakan pengedar Shaklee Di Ipoh, Perak dan anda boleh dapatkan barangan Shaklee secara COD di Ipoh, Perak dengan mudah.  
  • Waktu penghantaraan (COD) adalah fleksibel iaitu tidak kira pada waktu siang ataupun malam di kawasan berikut: Medan Gopeng/Bandar Seri Botani/Simpang Pulai. 
  • Anda akan mendapat layanan istimewa dan konsultansi secara berterusan daripada saya. 


Saya juga amat mengalu-alukan kepada yang berminat untuk menambah pendapatan dengan berbisnes Shaklee melalui online/offline. Di samping kita sebagai pengguna dan rasakan keberkesanan produk Shaklee sendiri, kita juga boleh kongsikan kebaikan Shaklee kepada orang ramai untuk bantu membawa kepada kehidupan yang lebih sihat.


Pengedar Sah Shaklee Ipoh |  MELISSA (012-4008447)

------------------

Sekiranya anda berminat untuk membuat pembelian ataupun join keluarga Shaklee kami, anda boleh hubungi saya 012-400 8447 untuk mendapatkan vitamin terbaik Shaklee secara COD di Ipoh ataupun secara pos di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak serta maklumat lanjut tentang Shaklee. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja.

Ingin beli Shaklee dengan menggunakan Debit Card/Credit Card
Pengedar Sah Shaklee Port Klang, Klang, Shah Alam

MELISSA JALIL ♥ 
No HP: 012 400 8447 
Email: lovingcare.eshop@gmail.com
COD: Ipoh / Port Klang / Klang / Sg. Udang / Bukit Tinggi 
Facebook: Loving Care  Instagram: @_lovingcare

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment