Tuesday, 11 March 2014

Kurus Dengan Protein Terbaik Shaklee

Leave a Comment
Orang kata 'Tak Kenal Maka Tak Cinta'. Haa memang betul kan? Saya nak ceritakan bagaimana dan kenapa saya suka sangat dengan ESP Shaklee sempena bulan PROMOSI ESP SHAKLEE BUY 6 FREE 1 ini.

Saya start consume ESP Shaklee ni pada bulan November tahun lepas. Asalnya nak kuruskan badan sebab since saya start keje di Manjung, berat badan naik mendadak sampai rakan sekerja dah banyak komplen hahaha

Plan nak diet dah lama dah, since tahun 2012 sebab berat mula naik pada pertengahan tahun 2012 tapi disebabkan tak istiqamah, maka terkuburlah angan-angan nak kurus macam tu je. Bersenam seminggu ada la 2, 3 kali tapi tak turun berat badan sekejap je dan lepas tu naik balik. Masa tu mulalah fikir "Aku ni memang dah tak boleh kurus agaknya?"

Start bulan September 2013, kakak saya belikan Cinch Shake Shaklee dengan harapan 'Semoga adik aku ni kuruslah hendaknya' tapi seperti yang saya katakan di atas, masih tak istiqamah. Minum memang minum tapi ada lah sekali dua je dalam masa sebulan tu.

Awal bulan November 2013, saya mula rasakan dah tiba masanya saya turunkan berat badan yang sedia kala berat ni dengan usaha yang gigih. Saya cuba amalkan ESP Shaklee sebabnya ESP Shaklee rasa seperti soya dan fungsinya juga bagus iaitu untuk membina otot, soy protein dan mengenyangkan perut.

Pada awalnya saya tak gemar sangat sebab rasanya seperti soya (saya bukan penggemar soya) tapi apabila saya tahu ESP Shaklee boleh dicampurkan dengan pelbagai air minuman yang lain terus saya try campurkan dengan susu perisa strawberry. One word; SEDAP! Happy sangat sebab rasanya memang sedap dan takde rasa soya langsung :)

ESP Shaklee campur susu rendah lemak dimakan bersama Koko Krunch


Minum ESP Shaklee sambil buat kerja di rumah



Saya amalkan sepanjang program 'Jom Kurus Sendiri' anjuran saya sendiri untuk diri sendiri hehe Saya minum pagi dan malam setiap hari dan inilah hasilnya.

Gambar sebelum dan selepas mengamalkan ESP Shaklee

Selain dari mengambil soy protein ESP Shaklee, saya juga mengamalkan cara pemakanan yang sihat, jogging, malah bersenam di depan tv je tau. Kenapa saya pilih ESP Shaklee? Klik Sini

Kepada sesiapa yang ingin tahu lebih lanjut mengenai kebaikan ESP Shaklee ini, boleh terus hubungi saya di bawah. JOM KURUS SECARA SIHAT! 


------------------------

Sekiranya anda berminat untuk membuat pembelian ESP ataupun ingin mendaftar ahli supaya dapat diskaun pada setiap pembelian, anda boleh hubungi saya 012-400 8447 untuk mendapatkan vitamin terbaik Shaklee secara COD di Port Klang / Klang / Shah Alam dan secara pos di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja.

Ingin beli Shaklee dengan menggunakan Debit Card/Credit Card
Pengedar Sah Shaklee Port Klang, Klang, Shah Alam

MELISSA JALIL ♥ 
No HP: 012 400 8447 
Email: lovingcare.eshop@gmail.com
COD: Ipoh / Port Klang / Klang / Sg. Udang / Bukit Tinggi 
Facebook: Loving Care  Instagram: @_lovingcare

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment