Sunday, 6 April 2014

SET ENERGY BOOSTER SHAKLEE, Kekal Bertenaga!

1 comment
SET ENERGY BOOSTER 2 IN 1

Saya memang dah lama jatuh cinta dengan Performance Drink atau lebih dikenali dengan PD ni. Macam dah jadi bestfriend, masa tengah travel, masa nak jogging, masa nak stay up late, masa rasa letih dan bila-bila masa lah hehe

Performance Drink dan Cinch Energy Tea Mix - Set Kekal Bertenaga




Satu hari ni, saya try campurkan Performance Drink dengan Cinch Energy Tea Mix, sebab dalam pada yang sama saya nak tingkatkan metabolisme. Bila saya dah campur kedua-dua ni, rasa air tu sangatlah sedap, rasa ICE LEMON TEA uolsss!

Meh saya nak share apa yang bestPerformance Drink dan Cinch Energy Tea Mix ni.

Performance Drink


Kenapa Performance Drink?
Ia dapat meningkatkan daya ketahanan badan, membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal, mencegah penyahidratan dan mengekalkan paras gula.

Siapa yang perlukannya?
Mereka yang berpuasa (minum ketika sahur), cirit-birit, keletihan, kepeningan, para atlet, aktif, tidur lewat malam, rendah paras gula, bekerja di tengah panas dan juga orang yang selalu travel seperti saya.

Cinch Energy Tea Mix Shaklee


Kenapa Cinch Energy Tea Mix? 
Ia penggalak tenaga semulajadi, meningkatkan tenaga dan ketahanan badan, tanpa gluten, tiada perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.

Siapa yang perlukannya?
Mereka yang ingin gantikan minuman kopi, soda/manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh, kuruskan badan, bekerja di tempat panas, perlu berjaga waktu malam, berpuasa, etc. Saya juga merupakan pengguna tegar Performance Drink dan Cinch Energy Tea Mix Shaklee.


------------------------

Anda bekerja di tempat panas? Rasa kering tekak, letih dan dehydrated? Cepat-cepat dapatkan Performance Drink dan Cinch Energy Tea Mix dengan menghubungi saya di 012 400 8447 secara COD di Port Klang / Klang / Shah Alam atau secara pos di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja.

Ingin beli Shaklee dengan menggunakan Debit Card/Credit Card
Pengedar Sah Shaklee Port Klang, Klang, Shah Alam

MELISSA JALIL ♥ 
No HP: 012 400 8447 
Email: lovingcare.eshop@gmail.com
COD: Ipoh / Port Klang / Klang / Sg. Udang / Bukit Tinggi 
Facebook: Loving Care  Instagram: @_lovingcare

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

1 comment:

  1. sedapnya cinch tea ngan performance drink...

    rasa air tu sangatlah sedap, rasa ICE LEMON TEA ...perlu cuba nie...:)

    ReplyDelete